malam tahun baru

cina!
prappp...prrrraaappppp keboom..chiuuuuuu kepoooM!..macam bagai lah bunyi mercun depa
meriah sangat
siap dapat bau asap terbakar2 tu feeling2 malam raya kita dok melayan bebudak main bunga api sambil tunggu api ketupat serunding bagai..hihi, terus ingat kampung :D
....tahunlepas time ni baru balik dari kola Perlis..sekeluarga pi makan besaq tepi laut..


tahun ni, sini2 ajer..pakat tak berapa sihat katanya

lepas maghrib tadi bertelefon dengan mak...
mak kat kampung pon tengah demam, dah 3-4hari tak lalu nak makan apa pon..huhu
tapi tak bagi anak cucu balik tengok, nak suruh pakat balik bulan 3nanti nak ajak buat kenduri
nak aqiqahkan mana2 cucu yang belom di aqiqah kan
tak boleh nak tunggu sampai raya haji nak tumpang lembu qurban  ke apa, lama sangat
kot satgi mak mati dulu...erk! terkedu anak mak ni tau :(

mohon doa untuk kesihatan mak ayah di kampung
al-fatihah dikirim buat emak juga ayah...semoga sentiasa beroleh kesejahteraanNya, aminnnn.

You Might Also Like

1 comments

  1. Akak doakan semoga mak ayah Sue dikurniakan kesihatan yg baik olehNya, amin. Kalau keluaq ayat2 camtu, tambah plak mak dok jauh di kampung, memang terkedu laaa..

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook