such is life

cuti hari2 terakhir 2013 ni harus dinikmati sepenuhnya..rileks cukup2
standby fizikal juga mental
banyak cabaran menanti awal tahun baru tentunya


weekend just dalam daerah sudeyhh
putar2 sini2 aja
kejap ada yang nak gunting rambutlah
kejap ada yang nak pisang gorenglah
kejap ada yang nak ke sana ke sini ke sinun...end up; lampu minyak pon menyala jua..tehee

sehari dua ni dah start balik hujan di kala petang
weekdays..ok lagi petang2 perapkan diri dalam rumah hadap buku or tv..
tak pon layan youtube kat pc lah dua orang tu
sampai terkagum-kagum...hujan, makan apa pon best,kan :)


"wahhh...pandainya mama masak cucur tepi jalanraya"
nampak sangat sesekali benar mama menggoreng pisang...selalunya beli tepi jalanraya jer ye?

rindu pisang goreng banyak serdak kat kg pulak, mana ya nak caribeli kapur makan yang pek kecik2 dah la?
sedap sangatlah kamo ni..lahaiii, jumpa weekend nanti ya ;)


tapi bila weekend memang tak la
hujan lebat cemana pon nakkkkk keluar jugak2
geramnya Luqman...malam pon malam laa
sejuk2 bak chocotop sorang seketul sementara pikir xtvt seterusnya
mati kutu juga  saja2 keluar memalam tak ada hala tuju ni


You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook