Let's "umie Sue 1st giveaway"

hye...salam kenal untuk aqilah, buat apa tu?...jom kawan :)
saya aisyah,..umur masih 1tahun tapi nanti february 2014 aisyah 2tahun la.
ermm..sudi tak kawan dengan aisyah :D :D :D


ooo...sebab umie sue ada buat giveaway..boleh la aisyah join sekali
harap2 penyertaan last minute aisyah ni diterima umie sue..hee

aisyah pilih gambar aisyah kemas meja tulis abang aisyah ni sambil borak2 ngan spongebob dia
lepas guna kena kemaskan lah kan baru abang bagi aisyah guna barang2 dia lagi dan lagi dan lagi..hehe


ok lah..babai aqilah,...babai umie Sue 
jumpa lagi yaaa :)


You Might Also Like

1 comments

  1. tenkiu sbb sudi join

    aqilah tengah main ngan maksu dia tuu..
    aqilah pun feb 2014 nak masuk 2 tahun

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook