keep calm & have a nice day

err..ok, hari thursday tak ada "tatoonka"
so tak dapat petik ayat dia yang......'dalam kehidupan..bla..bla...bla........'
hee..sila perasan kat my previous entry ;)

act. bukan nak cerita pasal tatoonka pon
...............................stil berbaki rasa pasal semalam2 tu
bukan terasa lebih kepada terkilan sebab tak boleh bersuara..hormat!...hormattttt!
seindah sabarmu...eceh,..pelan2 kita maafkan.hehe AWAS!

ok, cerita lain;
.....malam tadi panas lain pulak mai
tak perlu cerita lelebih...rela ku pujuk kuciwa ini
walau beria pujuk lembut ada pujuk ganas pon..si bongsu tetap dengan pendirian takmo hadir ke interview tapisan akhir dengan satu company tu
apa nak di kata...sebelum company tu reject dia rupanya dia dah awal2 reject company tu..
kemain dia ye!
paksa pon tak guna..harap2 itu kata hatinya..bukan ego bukan nafsu semata

eh, tak senang duduk si sulung nan sorang bila kawan yang sama dapat rilek jer datang jejauh untuk hadir ke interview tu tapi dia yang dah dekat ni senang2 lepas camtu jer
bujang senang sungguhlah.
mak ayah pon takmo paksa2...pakat2lah pujuk hati untuk memahami kemahuan
bujangan bongsu itu..haha

ok, makan coklat sekarang :D


You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook