hampir sampai ke hari tu.......




hari ni dua subjek menarik lepas camtu jer dengan alasan kejap lagi baru nak buat
nan hado la sepasang tekukur tu nak tunggu sat kamu tu
sayangkan..sesal kendian2 dah takde maknanya...dah lama kan tak bersua dengan pasangan jinak2 tekukur tu,..terhibur lah bila pasangan tu datang dekat2..kena spare bawak beras segenggam kot,
bila kita boleh bersua lagi ye ;D

takpe lah..ada satu lagi subjek..."miss pink semalu-malunya" 
ada 3hari lagi untuk ke tempat tu..jom pujuk hati snap subjek kedua ni

tak paham?...maaf, sebulan sekali akan adalah kejadian begini
terkecur2 nakkan asam tu, sebaek suami dah tersuka sama...dah macam mak buyong dibelikan apa yang diidam lah gayanya bila tetiba suami belikan :)

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook