sesekali di hujung minggu...

sesekali memilih untuk abiskan sabtu dengan xtvt bergolek-golek dengan anak-anak di rumah
if diorang tertido memang bonuslah
sesekali mahu juga si mama mencuri masa untuk diri sendiri
sambil2 tu ubah susunatur ofis untuk tambah aura rajin memasak yang membuak-buak..hehe

semua pon nak susun tinggi2 bagi aisyah tak dapat capai ;D

sebab dah tido petang,..ayah pon bawa kuar jalan tengok lampu di malam hari
boringlah mama tak boleh tengok2..semua pon dah berbungkus..:(


pagi ahad sesekali mesti nak pi section idaman ni
hopefully satu hari ada rezeki dapat sebijik rumah teres setingkat kat sini..,di ulang..setingkat sebab takmo la tangga2, ..in shaa Allah, rumah lama boleh dicantikkan :)
semoga suami redha dengan isteri yang terlalu bersederhana ini :D :D :D


puas jalan..puas main..puas shopping
jomlah pulang ke rumah yang dah sedia ada ni..walau terceruk dalam hutan sinilah rumah kita syurga kita sekarang, alhamdulillah.


You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook