lalalala...akhirnya!

...sepinggan telur ikan yang dok berhajat sejak bulan posa rasanya
kadang terlupa...bila teringat dan dan teringin gigihlah misi mencari diteruskan
akhirnya...puashati dia dah ready dalam peti tunggu nak goreng jer tinggai lagi ni
risau kot meletup pop pop pop..bila google ada resepi rebus dulu sebelum goreng?
malam sabtu tengok makan angin@tv9..pengacara dia makan pais telur ikan
pheww..sebbaik tadak daun pisang :D
petunjuk la tu..pagi esoknya pi pasar jumpa sepinggan telur ikan nih..alhamdulillah rezeki.

eksotik la sangat...
kalau saya..goreng jer la..pastu nak kena garing benda dalaman ni
pastu ratah bagi terubat teringin tu..cukup dah la
at least..dah tau camner rasa telur ikan beso
tapi ni dah kategori tergaring perang nak rentung
masih ada rezeki nak rasa telur ikan goreng berempah...serdak perapan jer yang sedikit hangit tu :D
iskh..iskh...jangan dok buat drama batu belah dah la..."mak kempunan telur ikan pe ntah ;d"
besa la kan bila menggoreng sambil mandikan anak..huhu

...sebbaek suami takde..kalau tak boleh gak dengar dia nyanyi....
"goreng lempeng lempeng yang hangusss..."hehe

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook