cerita tulang

semalam dok la berangan nak bersup gearbox kat pasar pagi tadi

sekali suami takmo lah pulak
nyutnyut kepala dek kemanisan berdonat abcfrado bagai petang semalam tak ilang lagi kot
alaaa...takde geng,..kalau nak menyedut sensorang ni..alahai gerun la plak nak menghabiskannya kot
dah la sup sekarang ni amboii sangatlah power bahan perasa, migrain makcik :D

tup-tup ada rezeki jumpa plak tulang campur daging gentel2 lemak tu selonggok rm10
yukk!...menggulai tulanglah kiteee
Selamat Hari Malaysia!


lelemak tetel plus lemak santan..amboiii
takpe2...at least bebas sebarang anasir bahan perasa
stanby limau nipis sebiji dua,..orait la tu
err..untuk mangkuk suami diam2 kasi tabur secubit knorr pasti sedap
suami cakap mama tabur dadah daaaa,..terpaksalah kan nak buka selera orang yang siangmalam makan kedai tu, kan
wahhh..puehati la rasa dia even guna santan kotak..m&s tau ;)
Err...
mesti sebab ikut petua rahsia mak kite ni...letak sesudu kerisik dalam pes rempah yang nak tumis tu
otomatik terserlahlah kemanisan sebenar tulang dan daging...ecewwahhh :D

Selamat Menyambut Hari Malaysia
cuti dok umah layanlah krupkrap 1Malaysia :)


ok..cukup2lah tu, lepas ni tukar label k :D

You Might Also Like

1 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook