desa yang sentiasa di hati

sepertinya macam sudah berjanji...kalau ada yang terbaca my previous entry lah
pilih punya pilih..tak terpilih sebetulnya, sedikitlah sebagai pencetus kenangan :)

..impian ke menara gading di negara 4musim utuh di situ dan rambutan kenangan...masih sama, 
semanis kenanganku di sana :(

ahaaa..banyak-banyakkk makanan di kampung...2 ni jer yang masuk gambar

anak dan bapa mengambil peluang pegang buah kat pokok.. ;D

peluang untuk bebas main bunga api kat laman juga hanya ada di kampung mama,
so..sapa yang takmo balik kampung mama tuuuu?

wajah-wajah bonda kanda dinda yang hanya sesekali bersua

anak-anak dan gadget...cian aisyah terjengok2 tumpang tengok...terkotangkating takde geng.

zarif dan danish...anak menakan mak wa?..makchaq?...mak apa ya..sempat pikir lagi ni sementara tunggu depa pandai cakap :D

sepasang harta yang dipinjamkan...yang semakin macam-macam..bertabahlah wahai sang ibubapa

eh...sepatutnya cerita kawin sedikit di atas...
kenduri kendara sedara-mara kampung sebelah menyebelah ni 
kalau tak salah hari raya ke3 ke4 camtu...eh..eh, PakLah tuuu..yang dukung anak tu..sedara-mara rupanya..patutlah ngutuk tak hengat kat "siputeh" dulu :D

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook