err..diari ramadhan dah nak mula ni ;)

tiba-tiba macam blur
langsung takde semangat nak main masak-masak lagi lah..dah nak ramadhan esok, bahaya tu!
eh!...siapkan juadah untuk berbuka/bersahur pon ibadah,kan :)

orang memberi kita merasa, terima kasih.
sooo..di samping bersiap sedia dengan pembuka selera paling asas tu,
jom la share blog2 mana eh,.. yang rajin menepek gambo makanan senang di masak sedap di makan
kau sumber inspirasi...ku :)

sinkey gigi,kah tengok ikan masin ikan masam...lama tak makan, tak sabar nak goreng :)

err..posa pon belom..tetiba dah teringin biskut raya...:)


..selamat menyambut kedatangan ramadhan,
selamat berpuasa...jangan lupa niat sebulan berpuasa malam karang :)


You Might Also Like

1 comments

  1. Bulan puasa ni kami masak simple2 saja, janji ada benda nak makan, kehkeh. Sebab memang tak akan pi bazaar Ramadhan.

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook