cerita 7keping gambar

tak rasa nak tido lagi..dah kul 1pagi ni
hmm..ni jer pon waktu yang boleh nak congok depan pc tanpa gangguan
jengok blog mereka2..musim memalas rasanya, takpa2..jom update blog kita jom :D

yang dirindui...gumpalan awan yang setia menutup terik mentari untukku..kemain ayat ;)
suka jer hati keluar tetengahari sehari dua ni 

kerjatangan minggu ini,bertambah koleksi 'yellow' mama :)

ahhhh, sudah!...terasa2 nak lagi mendalah ni
walau sudah edit kasi effect kurang menyelerakan...tetap telan airlio tengok ni
meatball ikea sah-sah kalah *kerap nau samaknya

eh..eh! ini orang ajak balik kampung lepas balik sekolah tadi
balik sambut puasa kat kampung,..bestnya
kita?
tengok gambar kampung jer la dulu ye, mama bukan gemar balik sat2 ni..kurang2 seminggu
biar berbaloi 6-7 jam dok kematu dalam keta tu :D


err...tang mana yang cun sangat pokok lidah boya tu eh,
cuba habaq mai sket
*kesan akibat banyak sangat lidahboya ni kat belakang umah tok guarnapai suatu masa dulu,
  tak berani dekat sebab tok kata ada ular hitam sembunyi dalam tu..eiiiiii

ohh...si kakihutan mohon dilenyapkan gambar2 seksinya kat fb
ok, dah!...selak balik album fb tu..oihh..banyak juga gambar sendiri tayang lengan



lately,..suka nau belek gambar kampung halaman kat blog mereka2...
lagi2 kalau kampung tu di kawasan perbukitan...sedikit nyaman lah feeling2nya
kampungku di kelilingi bendangan..feeling lit lit gitew

tetap suka dengan anyaman jelapangan tu,
balik ni nak minta sekeping bawak balik letak kat balcony sini lah :)


You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook