bawa diri.....

berakhir sudah satu hujung minggu yang sendat...sendat di mana-mana
sendat dengan kita2 yang berebut untuk bershopping keperluan di saat akhir
persediaan menerima kedatangan ramadhan
shopping keperluan raya juga..ramadhan nanti dah tak payah sebok2
tumpu untuk ibadah pula sedapat mungkin, pesan ustaz.

lari dari sesak sarat sendat itu membawa kami ke satu puncak bukit
hanya kami di situ..berempat
err..tipu ;)...ada guard di pondok jaga..juga seorang dua yang berjogging naik turun bukit 

Selamat Menyambut Ramadhan al-Mubarak
ber picnic' lah kami minum petang di situ
err..kami kan suka picnic :D ;D ;D
sarapan 'picnic',...makan tengahari 'picnic'...err, terik sangat la nak picnic tetengahari sekarang 
sooo...kali ni picnic minum petang pula 
tapi tak berapa nak enjoy...sebab mama cepat seram kat tempat takda orang ni
anak2 pon macam tak suka
si abang ajak cecepat gerak ke shopping mall...hee, anak mama tu ;D
mananya mau sangat nak nikmati alam bagai ni
si adik memang tak cukup tanahlah ligatnya..sampai tercium tangga
nak elak mama snap gambo dia la konon..kan dah tertomoih
sebbaek mama dekat dan la sambut 
terus jerit takmo mama...anak ayah tu nak ayah dukung baru senyap,
marah mama ...mama kacau panggil2 nama dia nak snap gambar la tu,..kan dah jatuh :D



You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook