Sekinchan best!

suka makan pulut macam saya sukanya makan pulut kuning dengan kari ayam or daging.
well...makan pulut boleh sakit lenguh2 badan kot..pehtu siap pakej malas2 nak baring2 jer kalau boleh.

satu hari suami ke speed mart@sek13,area bertentangan pintu utama stadium
shah alam tu dan telah membeli sekampit beras yang sangat murah..ni.



first time masak terus suka..lebihkan sket air lagi suka...lauk semata pon dah
terlayan..feeling makan nasi pulut, ada kari daging pekat2..tambah telur dadar lagi..Luqman pon bertambah 2x...perghh..pandang sebelah mata jer la ke pulut kuning lepas ni.
tapi..tak sesuai kot..macam tak kena bila di buat nasi goreng.

eh, nasi ayam kat azira yang rasa macam nasi pulut tu..jom try nasi ayam kan sekinchan best ni, tengok, sama tak ;D

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook