Nikmati petang anda

Jarang2 terjadi...
ayah ada menemani kami di satu petang yang indah ;D
best sketlah bila berumah di lembah
petang2 sun dah kena lindung dek bukit bukau..sunset kami kekonon awal sejam
kot sebelum maghrib..dan ler nak lari berlari kat padang temucut di kaki bukiterr..semacam jer kat situ..sebbaek ramai pulak yang berjogging petang2.


act. Ni playground taman bersebelahan..dah tak kose nak ke playground sendiri,..bersebelahan dengan swimming pool,..kan.cik aisyah kite tu..ligatnya lipas kudung pon kalah kot..
sekarang ni,hehe..
belum tau takut lagi ni..tengok apa orang buat dia pon mesti boleh buat lah
sengih je main gelongsor..ishh..mama pon gayat diri atas tu
ada ayah tunggu sambut kat bawah baru boleh main slide tinggi tu ye..haha 
pesan dalam blog jer la..kat playground....ada aisyah kesah?
:D :D :D

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook