kapal terbang & keterujaan 1mei?

wahhh..malam menjelang pru?...dah2 tentu perihal pru topik paling hot
tapi takyah cakap pasal pru lah..kita cerita kapal terbang, nak? :D :D :D

eh..eh, bukan nak cerita balik mengundi naik kapal terbang..bukannn
lagipon naik kapal terbang free bukan luarbiasa lagi di masa sekarang ;)
lagipon saya belom tentu balik kampung ke tak ni :(
lagipon saya tak pastilah dun ayer hitam boleh claim tambang macam sebelum2 ni lagi ke tak ;D

ok!..tak payah nak pikir bukan2 sangat;



saya lagi excited nak tunjuk keropok kapal terbang pedas ni..tapi tapi...
dah tak pedas gemok2 pulak tu..*err..sory terkomplen plak 
sebbaek beli 3ringgit saja...eh!3ringgit boleh dapat 10cucuk sate keramat @pasar malam kg.Melayu Subang yang saya terpergi di malam 1mei..err..terrruja.

saya bertambah teruja bila dapat melihat kapal terbang di atas kepala,err..mungkin beberapa meter di atas kepala..masa tu  keropok kapal terbang saya ni sedang ditimbang penjual @pasar malam kg.Melayu Subang :D

saya teruja lagi sebab terjumpa balik kakak jual pelbagai nasi sedap di makan dengan ayam goreng berempahnya..err..saya pernah makan sekali lama dahh

ehh..saya memang teruja lah dengan pasar malam sebab boleh jumpa makanan murah sedap pulak tu
ada yang geli2 eh nak makan makanan pasar malam..err..saya pon semacam sketlah kalau terpaksa makan makanan mamak je.
selera memasinglah kan, ok!tersasar, better STOP!

& terima kasih :)

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook