strategi pemasaran; katanyee...

dalam takmo2 layan drama melayu penuh emosi,..syok pulak tengok 'kerana Lelaki itu'
kan dah semacam bila kejap2 tunda..bila nak abis ntah..grrr
ok..bersambung minggu depan.

pagi satu hujung minggu bila ntah...minggu lepas..lepas camtulah..saya ke pasar tani.
selesai membeli keperluan..kesempatanlah berlegar ke lorong-lorong kehendak
kemudian tertarik nak ngintai satu khemah/gerai tu..ramai sangat kerumun sampai tak nampak apa xtvt dalam khemah tu,
rupanya ramai-ramai kerumun mencangkung pilih selipar/sandal ada nama...selonggok atas tikar alas
tergantung rm10 sket punya besar..sapa takmo,eh?
tompang sekaki mencangkung, bahagian kasut budak lapang sket..pilih sepasang untuk anak
bila nak bayar...



orang jual: ok, ini i bagi u 12ringgit sudah lar
orang beli: eh, 10ringgit tu yang mana?
orang jual: ......blablabla......*ok, malas nak type...bayar dan cecepat kuar dari kerumunan

sah,..sudah terkena dengan strategi pemasaran sengaja mengelirukan itu,
apa ada hal..penjualnya bukan orang melayu pon :(



You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook