no.2

sempat kerling tengok mendung jer atok1M kat tv pagi tadi..macam cuaca pagi tadi pon, apakah?
atokM peneman kat sebelah manis sket la air mukanya...suspended eh?
..no.2 kan semulajadinya kontra...baru menonjol;
update sket lah..hari ini dalam sejarah tahun 2013 nih...pepon,selesai dah yang ke-12,..next?
ok,bersedia untuk mengundi!
memasing semangat kibar bendera dah tuuuu...saya?

saya sayang Malaysia!


no.2 kami pon in progress...maju ke hadapan!

apa abang ada, saya pon kena ada juga;...apa abang buat, saya pon nak buat juga;..dah tentu-tentu abang suka, saya yang rajin ni boleh jer tolong siapkan 'homework' abang tu.
bak mai sini pemadam tu macam sedap jer ;D

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook