...the last day of school in march, which is pagi jumaat lepas..krik..krikk..krikkk!

semangattt lah pulak..template baru katanyee
tangkap gambar anak dara dok bercermin buat penyeri entry hari ni..hehe


sambil-sambil kerling anak dara dok bersikat..sambil-sambil mengimbas memori...ehemm, anak tergolek tak tauuu :D
teringat pagi jumaat tu suami kejut bangun..pehtu penuh romantik bagitau baru pukul 4pagi...err?
nak ajak berbincang suami isteri rupanye...subuh satgi nak bawa anak-anak mandi kat mana?
uiksss..pertama kali sepanjang usia bersuami isteri...nak pikir bangun pagi nak pi mandi kat mana?

what to do...terbangun kul 4pagi masuk toilet air tak adaaa!
susah hati tau...kami takde kolah *tetiba ;d

bincang-bincang..kata sepakat dah dapat, memasing pon berhasrat nak pejam lah mata sat, sat lagi kita bangun; buka mata balik...orang tengah azan subuh...sudahhhh
apa yang sudah?
sudah ada airnyaaa! :D :D :D *sengih sampai telinga.

kenangan pertama kali alami masalah air ni..even tengok syabas dah bawak balik tong hitam yang dah beberapa hari tercongok kat playground tu(tak dan nak merasa pulas paip tong tu)
..masalah dah selesai harapnya.

eh!kawasan mana yang paip pecah bercampur air dari pembentungan dengarnye?
err...semoga air yang sampai kat umah kita selamatlah untuk digunapakai hendaknya..amin.



You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook