hari ke-2 lain pulak ceritanya

takpe...
kita tunggu tengok hari ke-3 dulu
untuk 3hari pertama sekolah start 8.00-10.30am & Luqman sampai sekolah 8.30am
2hours jer..baru nak suka dah nak balik
tu pasal hari ni takmo balik bila mama datang jemput kul 10.30 tu
plus protes mama cecepat sangat balik lepas serah Luqman kat cikgu pagi tadi ;D
nangis ke?..cikgu-cikgu tak cakap apa-apa plak
rosak mood kat sekolah agaknya pagi tadi
time balik..pot pet pot pet cerita
'milo cikgu tak sedap la,..cikgu bagi sandwich jer..tak best :(
eh..esok jumaat makan nasi ayam la cikgu bagitau hari tu
dan dan teringat mama dulu masa sekolah hari jumaat paling best dapat makan nasi ayam sedappp kat asrama..ish, teringat plak kat ayam hitam ala rentung tapi sedapnya..masyaallah!
apa-apa je la mama :D

dan...
sebelum masuk tido jap tadi dah pesan kat mama
esok mama tunggu kat bawah masa Luqman naik belajar kat class..oh?
ok, esok mama tunggu sampai Luqman dah beratur dan naik ke class.



tu rama-rama la mama..bukan serangga
penangan belajar 'serangga' kat sekolah hari ni ye :)

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook