sekolah 'tadika'

since july lagi...sayalah isteri potpetpotpet ingatkan hubby tengok-tengokkan tadika untuk Luqman
sayalah ibu paling teruja anak dah nak sekolah..err..tadika
anak babysitter ke jaga sendiri ni lain sket peelnya compare to anak taska
dup dap dup dap...tak hairan kalau sejarah mama dan tadika diulangtayang
"karma kehidupan"

hubby...rileksss jer orang tu
dia tak sekolah tadika..rugi tau ayah,..tercicir satu nikmat zaman kanak-kanak

hmm..brainstorm session dah lama start
dah pusing-pusing kejiranan usha tadika-tadika yang ada
ada satu tadika tu..kat kain rentang siap letak upin ipin  & the geng
dan dan nak sekolah situ nak masuk kelas cikgu Yasmin,..boleh?
sebbaek cikgu Yasmin dah pergi sambung belajar di Kuala Lumpur ;D


ermm..nak daftar situ ke nak servey 2-3 kindy lain lagi?
papehal kena bawa tuan punya badan ambek feel kat situ dulu kot,..pergi weekdays
esok ke lusa ke?

eyh..lusa raya daaa...

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook