keep ur mind calm babehh

lunch time tadi bertelefon dengan mak
saja kacau mak yang tengah bz masak
bz jaga cucu tengah melasak
bz dengan cucu baru lahir...assalamualaikum 'danish iman'
bz layan mak bebudak ni pulak yang dalam pantang tu kan
baru start berurut harini..dah tengahari..kan,
makcik urut tu urut anak jiran sebelah dulu..

tuuu la,..niat tak berapa nak elok memula tadi kan
kan dah sentap
bila mak bagitau
anak jiran sebelah umah tu
baru bersalin baby boy bagi nama 'luqman'
ek.elehhh..mak kite ada cucu nama luqman
makcik tu pon sebok nak ada cucu nama luqman jugekkk
kalau ye pon nak mentiru nama cucu
tiru ler nama cucu yang selang umah 2-3 buah sana tu
satgi kite jerit panggil luqman kite..cucu dia yang mai..tatauuu :D
dah ler dulu dia dah mentiru nama adik kite letak kat nama anak dia
kan dah tak pepasal tadak sapa pon panggil nama tu
..siap ada nama samaran lain pulak
apa-apa jer lahhh

ishh..tak puas hati?

share sket quote dari sebuah drama cina yang terlayan bebaru ni..

"jika kita asyik dengan rasa tak puas hati itu dan ini,
bila la pulak kita dapat menikmati kehidupan yang indah ini"...ye dak?



ciptaan yang indah di depan mata...


jiran pentiru di sebalik pokok moktan sana....P.E.A.C.E :)


You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook