cancel jumpa kengkawan rekabentuk saya


hujung minggu saya sakit
sakit kepala yang sangattt malam sabtu tu
tak pasti knape
macam-macam jugaklah sabtu tu kan..
dengan abc fradonye...dengan zinger cheezywedges nye...dengan picnicnye...

abis cancel plan ahadnye
anak-anak hubby yang uruskan
budak berdua tu memang macam-macamlah sesekali ayahnye ada kat rumah
berebut dapatkan perhatian ayah
kelam kelibut hubby sesekali jadi mr.mama ;D

semalam laju-laju dia pergi kerja
budak berdua ditugaskan jaga mama yang kekadang ok
kekadang baring dah tak kesah ke anak bila sakit datang tetiba

si abang riang ria me legoland'kan seceruk pelosok rumah
si adik tompang sekaki..
dengar rengek jer yang lebih sakit kot merangkak atas sepahan lego abang
si mama?
terperosok mengerekot tahan sakit di sudut sofa
nak tak nak anak-anak dipantau jugaklah walau sekadar dengan mata
lagilah sejak si adik kini suka berdiri meniti berpaut kat meja 
berjaya capai sesuatu terus lepas tangan youuu
terus terkuak lentang ke lantai
oishh..bengong berdengung kepala tu adik oii
menangis tak kuar sore pon nak buat apa dahhh..dah jatuh dahhh
sama-samalah kita menikmati rasa sakit kepala bersama yer..aisyah :)

dah selasa...
belum lega sepenuhnye
dah start boring..mari kita on wifi
si abang pon macam terlupa ke wifi sejak gigih practice game bowling

jomlah kita godek berita cerita di luar sana
terperap sakit-sakit ni sungguh tak menjana minda.




You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook