@Paris a.k.a Perlis ;)


favourite port terkini bila balik 'kedah'

Arau jer pon
ada c-mart juga dan dikelilingi maknenek kedai apa nak sume ada kot
heee...lebih kurang c-mart jitra tu dahh
err..apa kena mengena c-mart tu pulak???

err..kat jitra tu..jitra mall dia ok lah...sistem parking dia tu
ehem..act. bukan takmo bayar,
tapi stail coupon gores sume tu macam leceh eyh?

*dan dan tak best kedah pasal coupon kad gores tewww
nek moto juga la terbaek kat kedah la ni...tak yah risau pasal 'jem'

huh! "saya pilih 'mengundi' "...*tetibe :D

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook