sudahlah campak, tercampaklah pulak

pause kejap cerita raya@kampung
pasal harini ada cerita 'hari ini dalam sejarah'..hmmm

tak berjodoh nampaknya raya merdeka kali ni
panas sekejap2 diikuti bebintik merah seakan ruam kat badan aisyah tu 
disahkan 'campak' setelah di bawa ke doktor pagi tadi,
sejarah tu..1st time demam terus campak,
esok cuti kite dok dendiam tengok tv kat rumah sajalah, 
nampak gayanye ;(



aisyah nampak ok jer..suhu badan normal sebelum ke doktor lagi
dia memang tak reti dok dendiam pon
sekejap kat ceruk sana..sekejap sudut sini..situ..berkilat lantai umah ;D

petang tadi cipta sejarah terjun katil pulak...act. my BAD!
check badan tak nampak apa yang lain selain bebintik merah yang semakin menggerutu
kita yang tengok ni plak terasa miang semacam.
macam kesian jer nak lepas dia merayap sana sini..
tapi tu..lah, si abang sekat suruh touch n go pon dah kena jerit ;D 

takde mende pon terjun katil tu aisyah?
tak ek..tak nangis pon, tengah terkial-kial pulun nak tiarapkan badan ada la..
padahal badan dah rapat ke tangga katil..heee..cute ler plak nengok nye ;)


You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook