cerita 'budaklimabulan'



ye..yer...saya sudah sangat terror...baru mama nak upload pic saya meniarap
saya kurang setuju
saya nak pic first time meniarap...protes!..takmo pandang even mama panggil banyak kali..hee

ok..bolehla..bolehlaa..saya tahu ramai yang rindu nak tatap muka bolat pipi kembong saya kann
boleh tengok sekarang..sambil tu baca sampai abis cerita saya lima bulan, ok?

err..buat muka comei takmo pandang camera adalah mewarisi 'peel' mama tercinta :)
hmm.paling penting bila dah masuk 5bulan...ohh, saya dah ke klinik..dah cucuk daaahh
mama nak saya jadi kuat...takmo over jerit masa nurse cucuk
tapi saya terjerit jugaklah sket haritu..pasal terkejut jer
ye la..tengah sedap tido, kan tup..tup..mama kejutkan..dan dan tu nurse tu inject peha gebu saya ni
sapa tak terkejut,kan
tapi tengok mama senyum jer sambil pujuk tepuk manja giteww..saya cancel lah nak marah,
saya sayang mama saya :D
saya happy jer and tak demam...mama suka lah tewww.

ehemmm..abang saya tu,..nak enterframe pulak



orang kata dia hensem...hensem ker?
awas!..orang hensem banyak angin kus-kusnye
err..act. abang saya ni baik juga,..tahu kenape?
saya dah test daaahhh..tarik rambut dia kuat-kuat time dia nyendeng2 nak share bantal saya
dia sabarrrr jer sambil menyeringai tahan sakit...pastu slow-slow leraikan jari saya dari rambut dia, sweetsss tak abang saya ;D
tapiiiii..kan..cuba bila angin kus-kus dia datang...dan dan tu saya dan saya sokmo
tempat dia melepas rasa tak cukup perhatian mama ayah dia..sakit ok!
saya mesti jerit kuat-kuat bagitau mama..dan mama pon jerit kuat-kuat dari dapor nun
ishh..risau jer saya bila mama tinggalkan saya berdua dengan encik abang ni tauuu...
untuk keselamatan diri sendiri..mulai sekarang,
saya mesti pastikan mama ada bersama saya setiap masa..heee
hahaha..abang sila makan roti saja sebab saya dah tak kasi mama pergi dapor masak untuk abang dahh.
tu..laaa, sapa suruh selalu sangat tayang makanan sedap kat saya
hmm..tunggu bulan depan..mama cakap bulan depan baru saya boleh makan..
nak makan apa ye..apa yang sedap yer...kena surf resepi best-best untuk mama masakkan :)

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook