weekend mood

panas betul petang ni
tak sampai hati nak membeliakan diri ke Putrajaya tahun ni
haha..act, kesian ke anak dan anak
lepak umah...tidokan si kecik...
si abang dah dibawa si ayah usha-usha gadjet terbaru ke digital mall
jap lagi balik..adalah benda yang dibawa balik tu

......boring pulak dok sensorang ni,
kemas cabinet dapur..orait jugak..dah sebulan...err..bukan setengah tahun ke tertangguh ;d
belek-belek stok..mana yang stil boleh dipakai..mana yang dah expired
mana yang perlu di top-up baru..dah rejab,kan


lega sket ramadhan lepas takde terponteng
alhamdulillah..dipermudahkanNYA
ramadhan tahun ni?...kita tengoklah cemana nanti.

ohhh...yang kat atas tu taipnye petang semalam...
aci jer sambung lagi taipannya...ke hari ni..publishnye...bila pulak erk???
ada jugak orang begini..
itulah saya...paling suka benda yang tak pernah dibuat orang...wink..wink ;d

act, itulah pencapaian terbaik tatkala boring petang semalam
mengemas bahagian atas baru tu...terkemas jugak cabinet dapurku tahun ni..hee
kononnye lah kan..time jan-feb dulu..tengah sarat..takmolah panjat2
pastu feb-mac-april...balik kg sudah
ayat mintak excuse, nampak?

hee..dah sebulan balik sini...
akhirnye ter-organize semula segala isi..groceries dalam tu
harap takdelah lagi...
tetiba jumpa plak garam sebungkus tersorok bawah bungkusan mee kering
tak pepasal jer malam bila ntah..hubby merayap tetengah malam mencari sebungkus garam semata ;D

ohh..oh..oh...apa lagi nak di rambling kan ni
malam semakin larut
eyh...ada suprise gadjet untuk mama jugak semalam
bulan mei nak masuk june..err
from dua orang yang jenjalan ke digital mall semalam tewww
thanksss a lot to u..my dear en. hubby..
dah ada gadjet baru..keciwi..keciwi...ke tatau nak guna..lol....lollipop tak bagus untuk kesihatan ;d


apaaa ni!
boringnye bila kurang gambar..gambar mende ni????
err..hint utk si ayah..gi tengok dino kat PusatSainsNegara,..nak? ;D




You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook