hobbies

hobi jahit menjahit tamatlah sudah

dah balik Puncak..kansss..manade mesin jahit
beli?
tak perlu kot..menambah penuh bilik stor juga nanti
biaser laa kepada orang jenis enjin cepat panas cepat sejuk ni...
haha..ok what?..susah rosak tahuuu..good quality la kata...kensss ;)

*source
happy Labour day...err..labour?..teringat labour room ;d *tetibe
ok..may,
hobi tanam pokok pulak..ecehh..baru tanam 2 pasu petang tadi
pandan sepokok kat balcony tu dah lenyap tinggal pasu rabit tu jer
nak wat cemana dah tukang siram ikut mama balik kampung 2bulan..harap hujan semata..kensss?
tak pe..at least jasa terakhir pandan tu besar sekali...
ermm..mewangikan air mandian mama masa dalam pantang haritu

yang hilang kini berganti
bukan pandan jer..cili pon ada
biar ada kawan..happy...baru subur kot..kot boleh buat sambal nasi ayam ramadhan nanti...haha

hmm..juga ada pokok cantik..dan pokok untuk cantik
yang tu kendian kot entry nye..
pasal baru masuk pasu hari ni..janganlah dok riak dulu
harus ambek masa untuk cantikkan dia
dah ada rupa bonsai nanti..baru kite show off...hahaha...cakap macam pro jer..padahal....????
sambil dok berangan..."sebok mem beso dok gunting-gunting kasi trim itu bonsai ;D

papehal pon..wish me luck..ok :)




You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook