benda dalam-dalam

best pulak rasanya bila dah selera semula nak makan benda dalam*2x macam hati ayam/lembu
dan dan jadi entry pasal benda makan lagi ;d

time preggy haritu..bau pon tak boleh
gara-gara terpengaruh/terkesan dengan nasihat seorang doc kat umra
terus set kat mind
organ dalaman haiwan sume tu umpama racun pada janin
otomatik lidah rasa pelik bila makan..agaknye kot ;)

sekarang....
bila makan lidah dah tak rasa pelik
sedap lagi ada
....masuk dapur pagi tadi,
terbau sesuatu yang sungguh mengundang rasa lapar
rupanye...bau minyak lebihan goreng hati ayam malam tadi..err
masih bertudung dalam kuali ;D
*kes tak sempat kerr malas nak sental kuali memalam hari la tewwww


aa..haa,
terus try buat nasi goreng kuning ala MR ;)
dia guna minyak goreng ayam...ai guna minyak goreng hati ayam
tapi lidah my Luqman memang tajamlah
dia manalah pernah diberi makan benda dalam2x ni
makan semulut dua...terus cakap dah kenyang ;(

"sory nak...mama terikut nafsu sendiri time goreng nasi tu"
sebbaek tergoreng daging tu sama...makan ngan nasi putih panas-panas..lembik-lembik sket
lajulah Luqman makan....kan :)




You Might Also Like

5 comments

  1. sesekali makan hati ayam sodappnyaa....

    budak2 selalunya tak minat rs benda dalam2 ni...hehe

    ReplyDelete
  2. ssl pon slera mjadi2 thdp bnda dlm tu especeli perut. pelik, dlu t.suka. hati n pdal pun suka gak tp kblkngan ni mnahan diri dr mmknnya ;)

    ReplyDelete
  3. Akak pun suka organ2 dalaman haiwan nih. Hati, paru, limpa, fuhhh! Tapi tak semua orang suka kan :)

    ReplyDelete
  4. mama Gee;
    beli ayam sekor dptlah hati seketol.. tu yg sedap dap dap sgt tu.. :)

    ReplyDelete
  5. SSL;
    psstt..apsal erk?..share la sket ;)

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook