different weekend

ingat lagi pada kejutan rabu lepas
eventho...kita cuma diberi amaran tsunami..err..cuma?
tapi sangat terkesan..ok!

yup!..very the mak-mak...over bimbang...banjir satu ;D


malam tu..kan hujan...malam esoknye tu...lagi laaa
dengan angin..hujan..ribut..petir..guruh...blackout 2x, ok!
malam jumaat plak tu.
bawak tido tak terlelap...terpikir-pikir mereka yang berumahtangga di kawasan amaran
tengah syok melayan bimbang..ok.sila bimbang betul-betul sekarang,
bila adik masuk bagitau....
ayaq dah naik...ayaq dah naik...dapoq dah penuh ayaq tu..kemas-kemas.


busylah mereka..lelaki-lelaki perkasa..meninggikan apa yang patut
segala mesin..
membawa ke subuh..cerah pagi tu stil renyai lagi


kalut seh..mengawal anak bujangan nan sorang tu yang over yeayyy hari tu
first time tengok air bertakung keliling umah
paham sajalahhh..mau kalah itik makcik liah yang 3ekor tu..;d
2hari jugak...malam jer hujan..hujan jer..malam ;)
weekend memang malas sangat nak keluar umah..ecehhh
hehehe..mamanye ni dah puas berkubang zaman sekolah dulu kat padang sekolah ;d

bimbang kalau-kalau air naik mendadak
rumah dah ler bawah sume
ngintai umah peninggalan arwah tok mama ni..situlah nak dituju...


btw...today is the anniversary of my mom and dad...
....'roses as always' ;D

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook