cabaran berkebun part1


extra kerja umah untuk mama di pagi hari minggu
protes mama last minute cancel plan nak gi barber & makan mcD kot?

dah seminggu rajin nau dok siram tak kira waktu
tengok-tengok dah selamat gemboq tanah dahhh
patutla senyap jer time mama sebok dok kemas bilik pagi tadi
aihhh...kalau ye pon tunggu la mama alih ke pasu besar lagi cun dulu...

nampak gaya kena tunggu ayah ni,
dah mendung tu harap tak hujanlah...kot
tak daya mama nak melepok kat lantai tu kang krem kaki...hadoiiii
dan melepok susah nau nak bangun plak nanti...
haa..barulah merasa camno susahpayah orang yang terlebih berat badan..insaf..insafff... 

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook