cabai is chili :D

uishhh...
petang tadi dah set dalam kepala nak masak suun goreng seringkas kak Ina do do Cheng
pastu terlioq plak tengok MRehan tayang bihun goreng *cap bitam* dia
sudahnya...apa nak masak ni???

best yer bihun *bitam* tu?
mak kat kampung pon pakai bihun tu
tapi anak dia yang konon dok kat bandar lebih kepada hutan ni nak bihun cap cabai
masuk dalam groceries list,
gigih en.suami cari..
sory...heeee

....even dok dalam hutan pon..hutan dalam bandar ni orang tak panggil cabai...
*sat nak pi check...kat plastik bihun tu tulis cap cabai ke cap cili..yang pasti ada gambar 2biji cabai merahlah :D

You Might Also Like

2 comments

  1. Walau duduk di mana sekalipun, mulut akak tetap nak sebut cabai, kecuali bila orang tak faham, hehe..

    Bihun cap gajah Erawan pun sodap :)

    ReplyDelete
  2. salam ziarah,
    akk pun dh btahun cuma suka bihun cap bitam je ;D

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook