weekend & rambut baru

lama sangat dah tak snapsnap di hujung minggu,
tup tup mood itu datang...*tetibe
molek sesangatlah sesekali ceriakan blog dengan sederet picssss ;)

Pagi tak pagi...
dalam kul 10pagi camtu...dah kluar ke destinasi tujuan utama...
which is..."rambut raye"

percubaan demi percubaan...
di percubaan ke3...buat kali pertama Luqman redha potong rambut kat atok barber..."22102011"
terpegun si mama sampai langsung hilang ingatan nak snap detikdetik bersejarah itu,
asyik nau nengok si anak terlentok bengkok sume adelahhh..dok tahan geligeli..digelikan mesin rambut tu agaknye :D

dah siap,
cepatcepat tuntut janji dari mama...lepaking @ McD
ok...minumminum kat mcD..pagi lagi,kannn
eyh..
takkan minum jer..alang-alang dah masuk itu mcD
ber"counter pounder"..lah kite-kite :D

lepak jap jerrr...tuntut janji seterusnye....buaisyik *read:buai tasik
oishhh..tetengahari litlit ni..act. tak sebenarnye mendung jer pon,

sebelum tu, kejaplah kasi mama ronda windowshopin barang baby jap ye,
ambik mood dulu..tak lama lagi dah nak start shoping untuk baby..yeay :)
owh..tak sabar sebenarnye...
tengoktengok jerlah dulu..nak beli?
awal lagi kot :)

Luqman dan bekalan yang jenuh menunggu..asyik buaisyik...buaisyik..buaisyikkkk....

Peace!
sampai gak ke buaisyik..
mendungmendung pon panas la juge,

eyh..sarung selipar mama plak dia..gedabak tak padan dengan kaki

usha dulu.nak panjatpanjat..selipar gedabak bikin masalah kot
ke..dah pandai...malas nak redah panas :)

 haruslah naik buai kalau tujuan datang nak ke "buai"syik, kan :)

lepaking jap makan angin tasik, hari makin mendung..eloklah kita berangkat segera
..hmmm..macam lapar pulak
tapau gorenggorenglah...dah 2ptg pon
sempat lagi tu tangkap seketul kaya sedap..kang ngidam tetengah malam, kan senang :)


balik umah bersama sebakul makanan dan bekalan dari mcD
...taksah kalau makan mcD...friesnye mesti ikut balik sampai ke umah :)


tetibe rasa macam tak bestnye kalau keluar jenjalan dan balik tanpa sesuatu yang sesuatulah :D
takpe..takpe...
ahad masih ada..so ahad jenjalan lagi dan berjaya polang bersama sesuatu itu.....yang eyh?

...simpan dululah ;)
raye nanti baru kite rasmi..lagi 2minggu camtu jer lagi,kan :)

You Might Also Like

2 comments

  1. oooops!!! tetiba lapaq counter pounder di awal pagi...........

    ReplyDelete
  2. lepas makan quarter pounder...haruslah kite-kite ber"counterpounder" dia punye caloriesss plak :)

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook