pagi2 makan ayam ;)

*google
lama betol tak makan chicken mayo...
meansss...lama betol tak ke Dunkin donut...sejak menjak dah banyak pilihan donut shomelcomey ni


chicken mayo..memang feveret sejak sekian lama...
maybe pasal chicken nye tu...macam fresh,...feeling macam makan saladlah kekonon nyeee,kan ;)
ealahhh..asyik-asyik makan daging yang siap diproses tu...cian anak ai;


untuk lebih yakin...chicken mayo berintikan isi ayam yang fresh
marilah kita buat sendiri :D

isi ayam yang fresh direbus dan di'shredded'kan
gaul dengan mayonis...sedikit garam  dan blackpepper
nak masam ala-ala dunkindonut tu...pepandai lah add sedikit perahan lemon...

alamak...roti croissant tadak...roti apa yang ada je..lah nampaknye
berebut buat ngan si anak...
marah dia dah nak makan..si mama tak kasi plak
tapi dia tahu dahhh..nak snap gambar lah tu
pasal dah selalu tengok mama selalu upload kat "aie"
aie'.. yang Luqman akan sebut bila tengok mama dia ber' blogger'an..


*salad kerinting lagi mabeles kot

 blur gambar...snap sambil suruh tangan kecik tu jangan enterframe..tapi biarlah ;)

You Might Also Like

2 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook