bila umah bertingkat2

leceh yang pertama..dah tubit mai dahhhhh..


masalahproblem kawemalamni...
















gambo tak molek...letak sekepingkecik udah ler ye :D

...salurgalur dari umah jiran tingkat atas yang dok terjuntai kat siling dapur
sedikit memburukkan pemandangan
...tup tup memburukkan keadaan la pulak pada ini malam 

entah banjir bocor ke apa dah agaknya kat umah jiran tingkat atas ni
kalau ke dapur dengar macam ujan lebat jer kat bahagian dapur tu
...sampai tekanan air keluar dari salur tu..
walaupon just..tap..tap..tappp...
menitiknye sipisipi alahai washing mesinku sayang

kurang sesuai ke kurang berani mahu terjah spotcheck umah jiran tetengah malam dah ni ;)
hubby takde la plak..

alahai sehabis tenaga mak buyong menyorong ngesot nye cume seinci dua...
berat nau ler apa ke benda makcik2 selalu sebut tu..."maid jepun" sebijik ni pon :D

*papehal,...esok pepagi kena terjah maintenance...MUSTI!



You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook