kenape tesco?



lama betol tak ke tesco
dan dan tergerak nak shopping groceries kat tesco lepas dipengaruh iklan dalam theStar hari saturday

pepagi ahad dah sampai tesco
ala..tesco kat shah alam jer pon
*apsal tak tepikir ke tesco setia alam ntah?shortcut ikut meru lagi dekat kot, cuba tanya en.garmin ;)

owh..dalam proses upgrading
tapi macam takde perubahan...OPPSSS!..lom siaplah ;D
tapi..seriyes cakap..banyak-banyak tesco yang pernah disinggah,
tesco ni lah yang....................*mungkin sebab antara tesco terawal kot.

berejam jugak pusing-pusing belek barang
lama tak datang..banyak barang dah berpindah tempat

orang ramai jer...tapi tak sesesak giant
sangat lengang di kaunter pembayaran
itu paling ai sokeeee
cashier juge dah pandai beramah mesre

*idaklah beratur berjela cam dulu sampai dah serik ke tesco

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook