suke tapi takottt...ke tak berani ;D






*pernah suke dengan paku-pakis ni, bila belekbelek balik sketches masa student dedoluuuu,
hohoho..brutal beb! aku..ngko....tapi dalam hati tetap bertaman munge,
..balik kampong...hadap tok,tokwan...dan dan bahasakan diri dengan nama manje ;p
nyempat layan moy.com.my..erk? 
*blues untuk aku kot nama komik tu, tu pasal gaya penulisan pon dah ala-ala ke situ :D



pakupakis langsuyar ni pon meriah...lagi-lagilah keliling umah mak ada tanam, 
ngingat ke namanye..alahai tak berani jengok keluar umah memalam hari, 

asal bila kena tinggal sensorang kat umah, petang tu seboklah dok pindah keluar memana pokok langsuyar yang ada memana ceruk kat dalam umah tu :D...
apsal nama dia begitu, betul ke macam yang disoksek,kan...pokok ni memang tempat tinggal si langsu....' itu?

*suke tapi takottt..cemana tu ;D

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook