cikgu..cikgu...nak autograph ;D

harini,..hari cikgu,kan :)

selamat hari Cikgu,...lahh, kepada semua yang bergelar cikgu :)

amek mood jap;
ingat balik nama-nama cikgu kat sekolah dedoluuuu...
aduhaiii..kat mana mereka sekarang, memasing pon dah bergelar atoknenek rasanya,

especially cikgu sekolah rendahlah,kan...
selain gambar bersama cikgu kelas...eaalah, time dedolu mana nak dapat hp bagai nak begambar dengan cikgu, camera pon tak berani nak curi bawak ke sekolah...

sebbaek, ada autograph ni, antara kenangan yang masih tersimpan rapi...
*autograph masa darjah 6 memang terbaek..ada gambar cartoon, munge-munge..lovelove sume tak hengatlahhh :D,
tapi kat kampong nun..harapharap ada laie;



imbas jap....
pagi-pagi lagi,..dah pakat dok ligan cikgu-cikgu pilihan yang kebetulan baru keluar dari pejabat sekolah
*pepagi,kan cikgu kena sain kedatangan kat pejabat sekolah sebelum ke bilik guru :)

untung jugak bila kelas sebelah pejabat sekolah ;)
pakat dok tunggu berderet depan pintu kelas dengan autograph memasing...haaa..cikgu-cikgu sekalian,
tugas baru menanti cikgu,....
*memang hotlah cikgu-cikgu  dekat-dekat nak upsr tu, kan, abis upsr..lagilah hoooot :D
dah tak kisah dah cikgu tu pernah mengajar kita ke tak?..

*budak-budak sekarang amek kisah ke tak benda camgini erk?

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook