yeay!...ada 4 lampu;p


sukesukesukeee....hati bernyanyi riang, mama happy...Luqman taktau nak cerite ;p
yang pasti..lajulaju Luqman menuju pergi on computer.




























sungguh kasihan tengok dia melayan keboringan sedari petang semalam,
kejapkejap melepak kat rak itu tunggu lampu no.2&no.4 yang asyik bekelip aje kejenya..
tunggu punya tunggu, sampai ke malam...kelipkelip pun dah takde :(

barulah perasan sekonyongkonyong si kecik ai tu menyelongkar balik kotakkotak yang mengisi segala permainannya...
almaklum ler semenjak dah teror internet ni, mainan sume tak pandang dahhh,
dan malam tadi ai jugak terperasan yang dia dah pandai asingkan mainan yang ada rosakrosak even 
serpih sket pon dah dimasukkan ke dalam bakul sampah :)
dah besar anak mama ni. 

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook