perihal BPA;


hmmm..bila masuk bab bukan bidang kita ni,
sebaeknya di copy paste dari sumber yang diperakui kebenarannya..lah, kan.
kang memandai dok ikut kefahaman sendiri kang ke lain maksudnya kang..kang dahhh jadi ajaran ayah Pin ke pulak kang..
oh..hoiii..melalut sudahhh, FULLSTOP!

Semenjak dua menjak Kementerian Kesihatan mengesahkan tentang pengharaman botol susu
yang mengandungi BPA ni....



*google












barulah muncul kelibat kelamkelibut makapak yang dok pejam mata sebelah mata selama ni,
ada tu yang tahu tapi tak ambik kesah, ada pula yang tahu sketsket tapi tak pulak berinisiatif untuk lebih ambik tahu...
..kalau ye pon nak berjimat, biar kena pada tempatnye ;p

ada jugak yang separuh jalan..setakat botol susu jer yang diambilkira, macamana dengan peralatan plastik lelain yang sememangnya sinonim dengan dunia kanak-kanak ni?

*jom kita rajinrajin ambik tahu eaaa :)

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook