Thanks for reading :)

okey..mahu becerita pasal tudung pulak kali ni, tapi....tapi,kan......
hmm...kalau dah perempuan, ek?

itulah padah akibatnya, rajin sangat ber'blogwalkingjogging ke sana ke mari,
kan dah terkena itu sakit berjangkit,
*deyyy...nan ado sesape yang suruh kerap sangat singgah menyinggah blogblog si fashionista itu,

....tapi belom tercapai dek akal untuk sampai ke tahap lilitbelit...opsss!
tak perlu cakap lebihlebih kat situ, orang jeles jer yang suka complaint begitubegini tu :)

tengok tu...
dah ke mana melalutnya, bila cerita tudung nak start ni?

.....bila nak start, ek? tapi...tapi, kannnnn...
cemane nak cerita, itu poslaju belum sampai daaaa..
takde bendanya, takde kekdahnya ngengada cerita, eaaaa?

kekadang ai kena akur...."penantian itu satu penyiksaan'...;p
*dah macam dok membilanghari menunggu en.hubby pulang gayanya.

*...dahdahlah merapu tu..coba serius sket, 
cakap pasal reaktor nuklear ka, pasal hartanah yang melambung ka...
baru ler addebannn! 
"advanced",...huhuhu....

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook