jom makan daun hijau beb;


lama betol dapur kat sini tak berasap yer?
harini jom ler panaskan balik kuali yang lama dok tergantung tu eaaa ;p

masak pe tu?


sawi tumis air jer la, kan dalam tempoh berpantang ponn, kalau tak jangankan pandang..kerling pon idak kat sawi tu eaaa...a'aaa; cepat ngaku :D
dia taktau yang sawi tu punya ler berkhasiat..banyak wooo, nak citer sini ke?..google lah..;p

haip!..jangan nak sinisinus eaa.., "waklu tumis sawi ponn nak citer sini"
ada yang tak tahu eaa..ai ler tu..yang sawi tumis air ke nak masak lain sket ke; boleh dingap semasa dalam berpantang ni, kan ke berkuah sket nasi tu...tapi tokleh bebanyak setakat nasi tu basahbasah dah ler;
baru ler terasa berkhasiat nasi yang dijamah tu..idak ler kering seroi camtu, sedih nauu :(

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook