hilang kasut@majlis kenduri kawen

uolsss ada pengalaman itu?

ai ader :D

biasa jer, orang pompuan ni bila ke majlis kenduri kendara, lepas makan tu mesti nak masuk ke dalam rumah pulak..nak nengok pelamin la, bilik pengantin la..hantaran laaa, yang tetiba nak tumpang bilik air pun ader :p
lagilagi kalau bersedara dengan tuan rumah, biar baubau bacang ke bacin ke..
taksah kalau tak masuk ke rumah, kan :)
even majlis kawen tu buat kat dewan serbaguna kawasan perumahan situ, mesti nak kene pergi ke rumah,
biar berkesempatan jumpakenal sedara jejauh...*pesan orang lama.

sadisnyeeee....
bila dah nak balik tu, keluar jer ke muka pintu..puaeh ditenung sepahan lambakan kasut depan pintu tu..
kasut kesayangan taknampak bayang :(

kalau uolsss, apa uolsss buat ek?????

...jauh weyhhh..mau menapak ke kereta,sanggupkah berkaki ayam kat tar yang panas itu?
adoiiii...kaki tak kebal pon.
mau pinjam kasut sama tuan rumah?..eyh..dia sibuk tak cukop kaki&tangan melayan tetamu kat khemah sana....hahahaha
...sarung jer memana yang berkenan;boleyhhh?
"pinjam sat naaaa" :)
....pilih selipar paling masam yang ada kat situ.

owhh..alangkah gumbira rasahati, pueh seret selipar masam ke kereta, tukar kasut cun semula...jinjing plak selipar masam pergi hantar balik kat depan pintu...dan kasut kesayangan tetiba ada di situ.

sape laaa, yang trytest kasut kesayangan ai tu agaknye?

*cepatcepat blah dari situ dengan dua kasut kesayangan ;p

You Might Also Like

1 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook