Kota Paris kat malaysia???



ni ori punyeee...ada rezeki nanti kita pegi yer :)

*google

a'haa...bukan yang replika tu..macam kat nilai berapa ekk..yang meriah, orang pegi shopping memborong sakan tu..
lagipun dah merata replika ni tumbuh, kan? 

*google

yang dimaksudkan tu..yang ini..
ramai yang tak tahu menahu, ponn, kan..
ia digelar kota Paris oleh penduduk persekitaran Alor Setar tu jer laaa..
sekadar nama jolokan ghupenyeee...:p
dengar cerita dah wujud mini I-city lagi sekarang ni kat persekitaran tu..
pesta lampu depa noooo..
sure meriah ler memalam kat situ, kan..

bila nak pi tengok ni aihhh???

You Might Also Like

2 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook