"dia" yang inginkan perhatian

yup!...ai ngaku 'dia' selalu sangat ai abaikan...jarang sekali diberi perhatian..apatah lagi belaian,
yang ai tau lenjan dan lenjan jer 'dia' tiap hari.

tup..tup..ai terperasan..sekali dua kali...mungkin berkali pandang sebab tak percaya punya pasal..pandang lagi dengan mata kasar ai ni..jelas memang kasar...deria sentuh pun setuju..memang kasar...ohh! kasihannya 'dia'.

ai tauuu..'dia' protes ler tu....'dia' nak ai layan 'dia'macam dulu..digosok..dibelai..dilosyen...direndam pun yer
sekarang jangan harap ler semua tu...scrub pun dah jarang-jarang..sejak dah abis..asyik tak ingat jer nak pi cari beli lagi..

bila dah perasan 'dia' dah start mogok tu..pelagi...
apa nak tunggu lagi..ai pon curi ler masa..keluarkan semula bendalah ni..harap jangan la rosak ke tak boleh on ke pulak..ye laa..dah lama tersimpan pon tak elok jugak..
jom try test tengok...harap ok lagi..kita spa kat umah jer la cik kaki yer..;)
haaa..bukan setakat berdebu...bertompok putih pon ader..ni mesti masa last guna tuhari..tak keringkan betulbetul ni...
kita rendam-rendam ajer la dulu yer..eyh..bukan rendam tu..rebus terus, mengelegak air tu haa..cepat sket kembang segalamala yang berkarat melekat habis terangkat :D
dalam dok pikir-pikir..nak pi cari beli scrub..bagai,terjumpa plak si 'between' ni..ok ler tu...masih boleh diterimapakai...sorok punya sorok..dah nak expired pun..iskh..iskh..
psstt...jangan pulak hangat-hangat..t*** ayam sajorkk,..kang protes lagi kang...kang...apa kang..kang..nak laicikang ler tu... :D

You Might Also Like

1 comments

  1. perghhhh.. mantap ni kalau buat masa kaki lenguh pas balik shopping.. heuheuheuheu

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook