rasa ke"bersalah"an setelah berpenat lelah bertarung dengan....

jeng....jeng....jenggggg
nak tau cerita sila baca selanjutnye....

gelinyeee amboi....ikutilah kisah dia seekor anak cicak :D
walau dia masih lagi keanakan, aii..kejam pulak rasa hari ni,
tapi kalau dah geli tu geli-geleman jugak ler jadinye..corak jalurtompok ntah hape la geli nak dibelek kat badan dia tu awat terang semacam jer klau ala-ala peach blur macam cicak yang selalu jumpa tu orait jer, anak cicak tersesat dari bukit jelutong ke cerakah ni?

Luqman my hero tukang jaga jangan bagi dia hilang sementara mama ambek penyapu, penyodok tertinggal plak..nak cepat punya pasal,
sekali tengok elok jer anak cicak tu dok dendiam, melepak elok dengan Luqman
uiksss..dah jadi member kaa, uishhh..baek jangan!

Lantas....dengan gayalagak laksana pemain golf amatur, mama menghayunkan penyapunya
terpelanting anak cicak tu, terus ke bilik air..sekali pukulan jer :D
sekali ekor tertinggal daaaa...sapu ekor dia ke bilik air..haa!
sudahh..mana pegi dah anak cicak tu?
..alamat tak mandi kat bilik air ni lagi la mama lepas ni yer?
tup..tup...
laju-laju anak cicak tu memunculkan diri menerpa ke arah kaki mama..
terlompat terjerit la sambil cepatcepat buka paip air, curah air banyak ke dia..

Luqman?
terlopong Luqman tengok mama dia, diamdiam dok diri depan pintu bilik air.

lega bila anak cicak tu hanyut dibawak air..sian pula nengok dia menggawang-gawang mohon kasihan, sampai ia hilang dari pandangan...
maap naaa, auntie geliiii..hehehe (ada hati nak jadi auntie cicak plak daaahhh)

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook