'paisley'

nak juge ada satu,..dua lagi occay :).kalau dah sampai tige ke empat ke lima...

haiip!..jangan tamak..orang tamak selalu rugi..
biar merasa, cukup laa, bukan kemestian pun..idak ler sampai dok gila bayang kalau tak dapat pon :D

hmmm...seingat ai ler,..ai memang membesar dengan paisley ni ponn...
ai ler pulak?..ai pun ai ler..aiezzaSue tu kan nama maya ai..heheh, sudah..sudah lari topik sudah!

occay, sambung balik pasal paisley...
paisley ke parsley...dedua pun daun, daun sayur kot...ye la kot?...google ye :D

occay..occay..apsal asyik ke laut plak ni..dah memang nak kena pi makan angin tepi laut gamaknye...
sambung balik yang kat ai cakap ai memang membesar bersama paisley tadi...
ai membesar bersama arwah nenek ai dulu...arwah nenek ai tu dulu...bukan setakat kurung dia, kebaya dia...baju kedah dia mesti ber'paisley'...kain dia pun best...jarang takde lining pun takpe..dulu laa...kain batik pakai harihari pun ada pattern paisley tu..cadar katil...bantal sume, yer la..sah sah dia set, kan :)..paisley..paisley..paisley..
scarf..selendang..ai pi ngaji koran pun paisley ler hehari..tukar-tukar kaler jer..
skirt pendek..skirt kumari ai..heheh..labuh skirt tu, ntah ler dah nenek ai tu cakap skirt kumari..ai pun panggil skirt kumari la...paisley sesajerrr..

mungkin dengan kemungkinan..mungkinan tu buat ai tak heran bila tetiba paisley mula diminati kembali..cotton berkualiti dengan paisley pattern..chantek dan harge nye amboiii ;)
tak tak heran pun..tetiba rasasemacam bile paisley takdak dalam koleksi..
tu yang puas belek, ambik ler satu..biar merasa pada usia sekarang pula...dulu lain cerite..
kaler macam tak bekenan pula..ala-ala kaler tu mengontrol ayu'kan ai ker..ai jer yang perasannn sentiasa :D

haiii..paisley..paisley..tu la, kan dah cakap awal-awal tadi jangan tamak, kan dah rugi ;(

occay!nak pi hero cari daun parsley :D
psstt..bila ai dah beli mouse baru nanti..baru ai upload pic paisley terkini ai tu, occay ;)

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook