mari dekat mari dekat..usah risau jangan takut, tak sensored pun

jom ngintai anak bujang...buat pe tu?

oooo..suwar dah settle, baju jer yang problem...memang problem,
berhari dah try..abis kembang tshirt.skejap pakai..sekejap buka..nak belajar
kenalah buat ulang-ulangkali..baru cepat pandai :)
yang penting..mesti nak buat sendirik..kalau sesaper nak curik tolong tarikkan..
kesian la pulak tengok terkial-kial..terus kira tak aci..terus buka balik..start dari mula balik..
moralnyee...tolong tengok ajer yer...

haaa..amacam/..apsal macam ada yang tak kene jer ni???

uiksss...apsal satu tangan ada kat dalam???
iskh..serabut plak nengokkan kepada rambut yang tak terurus sudah tu..
occay.settle!..larikkkksss
iskh..malulerrr...apa skodeng-skodeng nieeee..:D

You Might Also Like

2 comments

  1. hi eza:0

    comeinye hero kamu nie:)

    ReplyDelete
  2. hi...mekasih :)
    masa kecik biar comei siap2..bila dah besar nanti takpayah nak comei2 pulak :D

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook