mata tak pandai menipu

semua orang dah tauuu,...mata memang tidak pandai menipu, kalau kita nak tau apa ada dalam hati seseorang tu..pandang saja ke matanya..kerana..bicara hatinya diperlihatkan pada bicara matanya..chewwahhh :D

mata punya bahasa tersendiri,..bertuah tau kalau kita punya ilmu membaca bahasa mata ni,..me tau serba sket ni pun dari fasi masa BTN bertahun yang lampau..zaman2 student tok kadok nun laa :D

Yer.la, bila nengokkan kepada lirik mata si kecik yang belom pandai menipu ni...memang cenggini la sajorkk..kerana mata pun bukannya dapat bergerak ke memana sangat..tak atas, bawah..kiri ke kanan, yang pasti mata ada 6 gerakkan utama.
lagi dua ialah ke kanan bawah dan ke kiri bawah..cuba try senamkan bebola mata anda sekarang :D


pandang saja pada bola matanya...kalau bebola itu ke kanan...macam bola mata Luqman ni, kanan kan yang baek2 saja :)
sebaliknya kalau bebola itu ke kiri..macam pic atas sekali tu...haaa, hati2lah dengan apa yang sedang diperkatakannya..kerna mata itu sedang memberitahu orang itu sedang merekacipta sesuatu untuk diperkatakan..AWAS!

P/S i luv u:..yup..pic atas tu milik yang empunya cerita,..sebab musabab bola mata ke kiri...adalah untuk mencuri kerling pada camera :D....word "mencuri" di situ?....jeng..jeng...jeng!!!

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook