ting..tong!!!



Mood adalah ting tong semenjak dua menjak ni..semenjak ke hari 2 hari 3 hari ni..sama macam cuaca kat luar tu jugak..sekejap..sekejap cerah,..sekejap panas,..sekejap sekejap mendung,..sekejap hujan,..kilat ..petir???
EH!..salahkan cuaca pulak..walaupun kain dijemuran sudah diangkat :D..tapi betul paaa..suasana memang mempengaruhi mood seseorang, tak percaya?..Ok..jom tanya pakar...pakar???...pakar ID tentukan boleh jawab, kan:D

Ok..OK..berbalik pada cerita asal..mood?..yang sangat-sangat ting-tong hari ni..harap sesangat..janganlah si kecik mama terkena tempias plak..biarkan si dia happy dengan gaya cara terkininya..yang pantang nampak orang berjoget..berdansa..terpusing terhoyong hayang jugaklah dia menggedikkan diri mengikut rentak dan irama..abih boring beralih pulak ke bilik..on HotFM kuat2..pastu menggedik kat atas katil..dah penat boleh jatuhkan diri terus terbaring..biarkan si kecik menghayati dunianya...sedangkan mama???
mencari dan terus mencari mood yang hilang..
serabai rasanya...satu..satu terlintas..perlu dipikirkan..perlu diperhatiankan..perlu di'settle'kan...
ayah??..yang tetiba tidak sihat..harap2 si dia beransur ok..tak sihat pun..kerja tetap kerja,..camtulah bila dah bekerja sendiri..cuti, mc..semua dah tak pandang lagik..ok lagi makan gaji..cuti..sakit..mc, gaji tetap dibagi :D
itu "tentang dia"

Mama???...apa yang diserabaikan sangat tu..jangan sampai diri kusut masai :(
Okeyh!!!mood jangan hanya dinanti..tapi perlu dicari..yang tetiba terjawab sudah ..kini yang dicari...
ghupe2nye..sang diri hanya menunggu masa..saat berkibar menyala sang bendera :D
Hmmm...apa yang nak dipikirkan lagi..
jom gumbirakah hati,
gumbirakan diri...kita bersuka-suki..memasing dengan cara tersendiri...

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook