tiada lagiiii...

segalanya suram...kabur saja di mana-mana...samar...segalanya tidak jelas lagi..tiada lagi warna-warni keceriaan
yang dinikmati selama ini...kenapa???..sampai bila???
Fuhhh..kalah pujangga negara...sesekala mama mengeksperasikan rasa..ekekek..tengok!dah ketawa mengekek plak,
okeyh la tuu..sesaja plak pepetang mendung dok jadik cenggini la pulak.
tapi segala yang terpujangga tu ada kena mengenanya..adalah tak berapa nak kena ngan mama sebenonya..
hokeyh!!
point kat sini...spekmata ku yang berikutnya pulak dipatahkan sudah...patah lagi..
spek yang selesa teramat dan di pakai selalu/sabanhari sampaikan kekadang dah terlentok kat sofa..spek itu still setia terletak elok jer kat atas hidung tu..

cemana boleh patah???..samalah seperti spek kesayangan sebelum ni...sayang jugak2 dengan spek pic atas tu, padan2 jer ngan mukaku itu..pendekkata idakla mempengaruhi letakduduk tudung tu..kalau spek yang pic bawah ni..boleh nampakkan
spek yang agak terlebih besar dari muka telah mempengaruhi keterletakkan tudung pada kedua bahagian kat tepi mata tu..terconget..dan sedikit mengembang..tu pasal kekadang yang pakai sunglasses gedabak tu...diorang tak susupkan ke dalam tudung..kan?nak elak tudung jadi ular tedung :D


itulah...dek kerana seorang tuan kecik itu yang tersangatlah obsessi dengan segala jenis spekmata ni..takpa2, dah besar nanti kumpul sunglasses bebanyak yer..kocik2 ni tak payah la nak suka2 ngan spekmata ni dulu yer :D

kalau sebelum2 ni..si mama ni taknaknya speki2 ni..nak lens..tapi kalau dah hari2 dok tenung AutoCAD tu berejam-jam..dok main ngan garis2 kalerful tu..tiapkali checkmata..mesti power+++++...sudahnya spekmata jugaKKK...
mungkin Permata Hijrah ke apantah yang selalu iklan kat tv tu yang terbaeek untuk di coba..ada tak sesapa yang penah try..jom arrr, kongsi2 kat sini,K??

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook